sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Noi vrem pamant si massuri fara numar

Ieri am aflat cu surprindere ca in profilul blogului meu se afla scrisa, in dreptul ocupatiei, denumirea de "Agricultura". Au existat cel putin 350 de persoane care au vizualizat profilul meu si poate ca si-au format opinia conform careia eu mi-s agricultor.

Nimic rau in asta, nu vreau sa ma-ntelegeti gresit. Sunt convins ca inconstientul meu a lucrat prin neatentia de care-am dat dovada si s-a manifestat plenar, un adevarat inconstient de agricultor.

Acum totul este sub control. De ieri am imbratisat oficial meseria de student si somnul meu va redeveni unul linstit si fara griji, nu de alta, dar toata noaptea m-am zvarcolit in pat la gandul c-ar crede unii oameni (nu neaparat intr-un mod eronat) c-as fi un taran.

In continuare va prezint intruchiparea stresului in lumea Messengerului. Este vorba de o persoana care DA MASSURI, SI NU PUTINE, si care, atunci cand le mai primeste si ea la randul ei, LASA DIN NOU MASSURI, inclusiv unor oameni care n-au nicio treaba cu frustrarea ei la nivel de cauzalitate.

Fiti atenti ce istericale. Una dupa alta. Si nu-s coleg de facultate cu ea, cu individa asta.

"Va rog frumos, daca nu va deranjeaza, nu va mai aflati in treaba si tot dati massuri legat de orar, oare chiar nu stie lumea ca avem maine de la 8?!...straniu daca nici la ora asta nu sunteti inca clarificati!!!!!!!... deci va rog! terminati!"

"Va rog frumos, terminati-o cu massurile de kkt!... chiar fara logica!...daca aveti o stire importanta, ok, dar asa doar ca sa va aflati in treaba, chiar ma disperati! (ma scuzati ca iar va repet, dar putin respect!)"

"Terminati-o cu massuri de prost gust....intrebati personal daca iese careva..., m-am saturat de massuri cu BUZZ si cu fel de fel de mesaje stupide!"

Bine ca esti tu desteapta. Se vede.

8 comentarii:

tykryt spunea...

am avut si eu o astfel de fata in lista, dar nu a rezistat mult si i-am dat ignore, asa ca nu stiu ce mai astepti :D

puisorul cufurit spunea...

Atept si eu sa vad cat poate... Si ma autotestez pe mine insumi. :))

miclowan spunea...

deci :)) trimite-i si tu ei mesaje cu "incetati cu massurile", da sa fie multeeeeeeeeeeee

Lyna spunea...

:)) .. solutia : da-i ignore .

BlindGirl spunea...

de ce nu faci spam? ca asa ajungi sa te scoarta tampitii cu massuri din lista: de cate ori dau un mass dai inapoi un link la blog... pana li se apleaca :D

puisorul cufurit spunea...

Toate ideile sunt notate, voi tine un consiliu cu mine insumi si voi lua decizia cea mai buna. :)) Ms pt sugestii!

Dida spunea...

Mai stai la discuţii? Ştii ce curată e lista mea?
Permit câteva massuri, dar nu în exces, a unor bloggeri cu ceva link de la câte un articol.
În rest, nimic. De ce? Că sunt mulţi la ignore :D
Şi când au nevoie de mine, mă caută. Şi nu mai fac.
Le e greu frate să facă un grup No Mass pe acre să nu-l selecteze când au chef de mass-uit.

puisorul cufurit spunea...

Se mare ca mi se releva variante dupa variante... :D