duminică, 4 noiembrie 2007

Citatele zilei

Vin astazi in intampinarea putinilor mei cititori cu doua citate ale zilei, culese de mandea, si care suna cam asa:

"Auzi, zi si mie cu ce cuvant incepea a doua pagina de la capitolul X?..." (zise un nene, incercand sa se concentreze pentru a face fata cerintelor mai mult decat deplasate ale profesorilor in timpul sesiunii)

"Ba, mie nu-mi place cum canta Sofia Vicoveanca, pentru ca eu am vazut-o la mare in costum de baie, facand plaja... Yeeeaaak..." (auzi, daca te prind ca-ti place muzica vreunui barbat, eu intru la banuieli si pe viitor sa-ti iei adio de la ideea de-a bea bere cu mine in Gog's)

Cam atat pentru azi, maine o sa va povestesc cam ce ne rezerva clasa I in trenul Putna - Iasi...

2 comentarii:

Anonim spunea...

wai eu nu am zis ca nu imi place cum canta ea eu am spus ca nu imi place cum arata dar pesemne visai cu ochii deschisi la scenele din pozele expuse pe pereti sau poate la nemurirea sufletului :P
The ETZc

puisorul cufurit spunea...

:)))) Wai, daca ai fi zis doar ca nu-ti place cum arata, nu mai scriam aici. Si ti-am pastrat anonimatul pana sa apari tu cu nume cu tot :))))) Abia astept sa ne revedem la o bere, poate imi mai furnizezi niste citate :P Daca faci cinste din nou, nu le scriu.