vineri, 30 noiembrie 2007

Catre Andrei si Andree blogosferice

Din diferite motive care nu tin de puterile unui biet magaroi cum sunt eu, magaroiul care poseda blogul asta a plecat in frumoasele tinuturi ale Bucovinei.

Si chiar daca cei care vor scrie cronicile nu o sa gaseasca niciodata explicatia pentru lasarea mea ca staroste, redau mai jos ceea ce mi s-a lasat pe mana. O seara buna. miclowan


Astazi e Sfantul Andrei, prin urmare o multime de persoane din blogosfera romaneasca si nu numai isi sarbatoreste ziua numelui, si mai ales persoane din generatia mea, caci pe la mijlocul anilor ’80 tare mai era la moda numele asta. Care mi se pare, insa, un nume frumos.

Prin urmare, o sa-mi ies astazi din tipare si-o sa fac vreo trei urari, insa n-o sa va plictisesc cu vorbe de bine catre toti cei pe care-i cheama Andrei sau Andreea si pe care-i cunosc personal, caci pe ei tot personal o sa-i felicit, ci o sa ma limitez la bloggerii a caror zi onomastica stiu ca este astazi, si nu sunt deloc multi, vreo trei.

“La multi ani!” Gabi (caci da, pe Gabi al nostru il cheama si Andrei), sa ai parte de-un Tibet insorit (eu sper sa avem parte de el asa impreuna) si un Tache upgradat, iar Tatiana sa-ti cante in struna ca si pana acum, si inca mai ceva. Pregateste-te de-o bauta in vacanta.

“La multi ani!” Andreei, sper ca problemele tale sa se duca pe apa Sambetei si sa poti sa razi cu pofta si sa postezi lucruri optimiste cat mai curand posibil.

Si, bineinteles, “La multi ani!” Tomatei, care are un blog atat de placut si plin de bun simt, urandu-i sa aiba parte de tot atata inspiratie de cata a avut parte si pana acum, de un Tomat cat mai atent si iubaret (desi nu ma indoiesc ca asa si este) si de timp liber pentru a citi cat pofteste ea.

“La multi ani!” si mie.

Ne recitim luni.

4 comentarii:

Adina spunea...

La multi ani Andrei!!! :*:*:*:*

Simona spunea...

la multi ani!!! sa traiesti q numele

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Oooo, multumesc mult de urari, foarte frumoase cuvinte pentru toi Andreii si Andreele. Eu am aflat cu intarziere ca si pe tine si pe Miclowan va cheama Andrei, dar am rectificat greseala. Multa multa sanatate si fericire si prieteni adevarati. Doar astea conteaza. :)

BlindGirl spunea...

La multi ani! Ti-am lasat un mesaj azi-noapte pe yahoo. Se pare ca in ultima vreme nu mai am net decat 2-3 ore noapte...:(