miercuri, 21 noiembrie 2007

Bravo, baieti!

Intr-un mod ciudat si surprinzator, am pasit pe-un stadion sa vad un meci de fotbal. Cu toate ca declaram sus si tare ca eu pe stadioane n-am ce cauta, uite ca nu m-am tinut de cuvant, in parte fiindca nu era un meci intre doua echipe de club, ci juca echipa nationala, iar apoi fiindca era ultimul meci jucat pe stadionul "Lia Manoliu", stiut fiind faptul ca il vor demola si vor face altul/ Pe rau in jos,/ Altul mai trainic/ Si mai frumos.

Asa ca m-am inarmat cu toale groase s-n straturi fara numar si-am purces alaturi de niste prietenari sa vedem cum si-o ia Albania pe coaja.

Am fost un magar, caci bilet n-am platit. Permiteti sa-mi fac autocritica, tovarasi cititori. M-am dat drept student al Academiei de Politie, am fost flancat de prietenarii mei cu legitimatii in regula (eu cica mi-o uitasem pe-a mea) si-am patruns prin cele doua "puncte de control" c-o nesimtire demna de-un student. E misto s-o faci pe puiul de gabor.

Atmosfera a fost superba, n-am vazut mardeli, n-am vazut ochi invinetiti, nimeni nu s-a legat de nimeni, totul a fost OK. Ba mai mult, am si ras copios de niste indivizi din fata noastra care-o faceau pe bufonii sau de replicile unor suporteri cu simtul umorului, la cateva randuri mai sus de noi.

Pentru ca juca nationala si pentru ca s-a lasat c-o "ploaie de goluri" in poarta Albaniei (ca sa folosim si noi clisee din domeniu). 6 la 1 pentru Romania. Au stiut ca merg eu, in premiera, la un meci al echipei nationale si n-au vrut baietii sa ma dezamageasca.

Eu zic c-a meritat aceasta incursiune la fata locului in lumea fotbalului romanesc, m-am ales c-o experienta interesanta. Eu, suporterul de televizor, am vizionat meciul din tribune si foarte bine am facut...

De data asta.

4 comentarii:

miclowan spunea...

acum am pretenţii de la tine, vreau să mergi la toate meciurile la Europene, să duci până în finală

Lyna spunea...

:)) .. ei bine .. never say never :)) .

Simona spunea...

de ceeeeee??? de ce nu am fost si eu??? WHYYYYYYYYYYYYYY??? :((((((((((
anyway...la mai multe incursiuni pe stadioane!:D

puisorul cufurit spunea...

*miclowan: I-am propus deja cuiva sa ia legatura cu FRF-u', daca tot port noroc echipei nationale, si sa mi se sponsorizeze o excursie de-o luna in Austria si Elvetia... :))

*lyna: ;)

*simona: Cand o mai juca Romania, m-oi mai duce. Da-n rest...