marți, 2 octombrie 2007

...te-astept diseara la portita...

Mergeam azi prin oras, mai precis pe bulevardul 1 Mai, si-am zarit o tablita pe care scria numele unei stradute ce dadea in bulevard. Cum credeti ca se numea? Ghita Hagi.

Pe baiatul ala de le-avea cu fotbalul, nu-l chema cumva Gheorghe? Sau hai, fie, Gica? Nu asa-l stie lumea? Eu asa mi-l amintesc.

Nu i-am verificat buletinul lui Hagi, sa vad daca totusi gresesc. Nici poza n-am facut, ca nu car aparatul foto dupa mine in cautarea cator notari si a unor sedii "Electrica" in dorinta de a-mi achita o restanta, de teama sa nu-mi taie lumina pe data de 5. :)) Dar ma puteti crede pe cuvant, si daca totusi nu ma credeti, n-aveti decat. Eu va iubesc si-asa neincrezatori.

Si-acu o dedicatie pentru ala care-a scris pe tablita, aici.

2 comentarii:

psiheea spunea...

:)) exact acolo stau eu! tot la capatul asta dinspre 1 mai e si teatrul desant.

puisorul cufurit spunea...

:)) Nice to hear this. Oricum, m-am ratacit o data pe-acolo, ca o tuta si-a batut joc de mine si mi-a zis ca piata 1 Mai e in directia opusa celei in care se afla de fapt. :D