vineri, 19 octombrie 2007

Stie cineva...

...cum se numeste instrumetul ala? Suna foarte frumos.

6 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Nu sunt sigura, dar banuiesc ca eu un "santouri". Am citi despre el in Zorba. :D Mai intreaba si alti oameni, mai avizati, ca eu... vorbesc din cuvinte citite nu din imagini vazute. :) L-am cautat pe net, dupa ce am citit cartea ca eram si eu curioasa. :P

puisorul cufurit spunea...

Multumesc mult, cred si eu ca e vb de un santouri. Seamana cu ce-am gasit si eu pe net. Deci la asta canta Zorba, imi imaginam un fel de chitara mica, o "balalaica" greceasca... :))

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

:P Si eu aveam impresia ca e mai mic instrumentul, de asta am si avut curiozitatea sa il caut pe net, ca nu vazusem filmul. :P

Lulu. spunea...

superb :X

Lyna spunea...

am citit pe blog-ul lui Gabi ca e ziua ta .. well .. la multi ani ! .. sa ai parte de tot ce are chef corasonu' tau ..

puisorul cufurit spunea...

ms mult, lyna, pt urare!!!