miercuri, 24 octombrie 2007

Plec!

Nu plangeti. Nici nu indraznesc sa cred ca va plange careva de dorul meu sau de jale ca ma car. O sa lipsesc doar vreo patru zile, mi s-a facut dor de Bucovina si mi-am zis ca e timpul. In plus, trebuie sa-si petreaca si mama ziua de nastere alaturi de cineva. :D

V-am pupat, ne "citim" saptamana viitoare! Pana atunci, lectura placuta pe blogul asta sau pe altele, si la multe posturi frumoase tuturor bloggerilor care au mai mult sau mai putin tangenta cu "puisorul cufurit"!

6 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

La multi ani, mamei tale! Sa ne povestesti si sa ne arati poze din Bucovina. :)

miclowan spunea...

mulțumesc tovarășe, distracție plăcută în ținutul mirific spre care ai plecat

miclowan spunea...

sper ca şi de ziua mea să te am alături prin vreo cramă dim frumosul nostru municipiu, măgărind pe marginea vre-unui subiect superficial

Dojo spunea...

Sa faci poze, Bucovina e superba ;)

Drum bun si mult soare. Te ateptam

Cinabru spunea...

Distractie placuta si te astept sa revii cu alte posturi.

puisorul cufurit spunea...

Ms pt urare, Hellene, si ms tuturor pt commenturi, revin in cateva zile cu noi posturi. :D