miercuri, 3 octombrie 2007

O noua intrebare

Oare cat timp persista mirosul de muraturi, daca zeama din borcanul cu gogonele si castraveti murati s-a imbibat intr-un anume material?

Mergeam cu masina, avand portbagajul oarecum plin cu genti, printre care se aflau si doua borcane cu muraturi. La o curba, intuind o groapa la vreo zece metri, franez brusc si, din spate, imi parvine un zgomot ca de chestii rasturnate. La cateva minute, imi parvine si mirosul aferent, un miros de moare de castraveti, de sa-ti mute nasul.

Se varsase un borcan! Iar acum, masina imi pute de ma iau toti dracii. Am sters, am spalat, tot o laie. Ce sa fac? Pentru ca, in atare situatie, eu nu ma mai pot deplasa in conditii optime pe nicaieri.

P.S.: Observati ca nu m-am mai legat de nimeni de data asta. A, ia stai oleaca, bai Videanule, ce ma-ta cauta groapa aia in curba, baaaa??? Pentru ce te-au ales bucurestenii??? Ca eu n-am Touareg ca tine, baaaaa, cumparat din banii nostri, ai cetatenilor, de sa nu se simta prapastia aia de sub roti, petrecaretu' lu' peste!!!

4 comentarii:

Mosca spunea...

Freacă-le bine cu usturoi, nu o să mai aibă acest miros delicat de murături. Am păţit la fel, hainele şi-au recăpătat mirosul normal cu un pic de detergent, mai rău de portbagaj.

puisorul cufurit spunea...

:)) Macar nu-s singurul :)) O sa frec portbagajul cu usturoi, ce mi-e una, ce mi-e alta.

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Io ti-as recomanda sa o duci la spalatorie. :P Ca aia poate au solutii mai bune.

puisorul cufurit spunea...

Daca tata nu-mi da bani special pt a merge la spalatorie, eu n-o duc nici mort, pe urma nu mai am bani de bere in Regie, iar asta e inadmisibil. :))