joi, 11 octombrie 2007

Noutati

Incep acest mic post de blog cu un citat al zilei de astazi, care suna cam asa: "Domnisoara, de bacsisul pe care ti l-am lasat in seara asta, te rog sa mai aduci o sticla de vin!...". Bine gandit, autorul citatului e si el student...

Si-acum am onoarea sa va prezint in homeless cu o minunta pereche de casti in urechi, dormind de zor in pasaj la Universitate. Tehnologia a patruns pana si in straturile considerate inferioare ale societatii. Peste zece ani vom putea observa un om fara adapost scotand un laptop din traista si navigand cu multa pricepere pe internet.



Eu n-am casti pentru simplul fapt ca nu detin o scula de ascultat muzica, fiindu-mi sustrasa din cortul personal de catre niste minori (dupa cum am aflat la stiri), in mod fraudulos, de 1 Mai la Vama Veche. Dar el are. Nu sunt invidios pe el ca detine un asemenea accesoriu atat de banal in epoca noastra, ci mi-e ciuda pe mine ca nu sunt in stare sa-mi cumpar. Normal, daca in fiecare zi bat terasele si imi cumpar alcool sub forma de bere si, vorba cuiva, "pis banii pe toate gardurile".

Acestea fiind zise, simtind ca aciditatea mea de la stomac scade si pentru a nu-mi da cu firma-n cap, ma opresc aici. Mai departe mergeti voi.

3 comentarii:

miclowan spunea...

lasă domnu căştile sunt o sursă de infecţii, că au o mulţime de microbi...e preferabil să bei bere...în anumite cantităţi e sănătoasă...şi e şi hrănitoare...şi e şi ceva social, berea o pişi cu prietenii...căştile sunt individuale

Lyna spunea...

tu o stii pe homeless-a aia de pe langa cismigiu care are converse-i ?:)) a fost vazuta cu vreo 3-4 perechi diferite .. ce draqu :)) .

Lyna spunea...

ah ca n-as si crezut ca are convers-i daca n-o vedeam si eu :))) ..