luni, 8 octombrie 2007

Noi intrebari

Prima intrebare: cit de dobitoc trebi sa fi incit sa pui asa un slogan pa produsul firmei tale? La ce analfabeti lucra acolo nu mi se pare ca ar fi deloc puternicii baieti aia. Sa le spune cineva producatorilor de capace de veceuri (ca asta produc), sau cui dracu sa gandit ca sunt se scrie sant, ca sunt se scrie sunt si nu sant, sint sau alte bazaconi. Dar de, asa produs, asa slogan. Acoperiti-va cu produsele voastre si trageti apa, baaaa!



A doua intrebare: care-i faza cu acea campanie Apa Nova??? Nu, nu fac misto, chiar sunt curios, pentru ca, de data asta, intelesul imi scapa. Stiu ca aceasta campanie se numeste "De ce iubim Bucurestiul?". Bun, si ce treaba are Apa Nova cu faptul ca eu iubesc sau nu Bucurestiul, cu faptul ca acolo sta bunica, si altele?

Iata si o fotografie, si nu sunt singurul care s-a oprit sa pozeze chestia (ca nu stiu ce denumire sa-i aplic). O fotografie similara gasiti aici. Si poate or fi si altele, dar n-am dat eu de ele.


3 comentarii:

Lyna spunea...

n-aveau ce face cu banii aia :)) trebuiau sa-i cheltuiasca pe cu totul altceva decat pe imbunatatirea conditiilor .. 8-| .. si eu mi-am scris iubirea pt campania asta pe blog :)) ..

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Nu stiu daca e intentionat sau nu, dar prima parte a postului e cam in concordanta cu scrierea firmei. :D Cred ca am un spirit dezvoltat de observatie si ca e totusi intentionat.

puisorul cufurit spunea...

=)) E intentionat.