sâmbătă, 13 octombrie 2007

Leapsa cu minciunele

Am primit o leapsa ciudata si interesanta de la Tykryt. Care se refera cam la urmatoarele: mandea face patru afirmatii, asa, una sub alta, strecurand printre ele si una falsa. Iar voi ghiciti care e cea falsa. In gand sau in commenturi.

Acu sa zic si faptul ca trebuie sa va puneti o dorinta, si, daca veti ghici, dorinta se va implini? Nu zic, na. Las vrajeala de genul acesta pe seama massurilor tampite.

1. Ma doare-n cot de parerile majoritatii oamenilor despre mine.
2. Consum ocazional alcool.
3. Sunt gelos cand altcineva o mangaie pe Ani.
4. N-am mai facut pipi in pat din scoala primara.

Trebuia sa fiu mai vag?

Cui sa dau eu leapsa?... Un ilic, sotilic, din oceanul Pacific... A iesit un peste mic... Si pe coada lui scria... Leapsa noastra merge la... Hellene, despre care stiu ca se bucura cand primeste tag-uri, si la fratele meu intru blogging.

P.S.: Am o leapsa veche de la AiD, destul de veche, o voi onora in curand. Imi cer scuze pentru intarziere. Si nu e vorba de faptul ca n-am avut parfum... :))

Un comentariu:

Anonim spunea...

E dificil...dar intre 3 si 4...sper ca e 3 ...:))