luni, 1 octombrie 2007

I'm back...

... in Bucuresti.

Unde am aflat ca, in weekendul care a trecut, s-au inregistrat vanzari record la mopuri si alte accesorii de curatat camerele de camin sau ale apartamentelor locuite de studenti.

Am gasit mucegaiti o parte din cartofi, mirosind ingrozitor si colcaind de viermi. Tembelii din fata blocului s-au inmultit cu trei, iar lenjerie de pat curata nu exista. Frigiderul e gol, Fa-ul de la Ani (chitara mea) zbarnaie si ma gandesc sa-l schimb, muraturile sunt la dracu-n praznic, la altcineva, tre' sa merg sa le iau etc.

Am facut iar cunostiinta cu nesimtirea de mahala, caci mergeam pe strada si-un tiganoi imputit si-a manifestat intentia de-a o pocni pe-o domnisoara peste fund cu nu stiu ce teava, fata s-a ferit si el a scos pe gura aia a lui borata afirmatia cum ca fetei "ii e frica de teava, da' de p*** nu". Probabil si ma-sa tot asa zicea, cand era facuta posta de tiganii satrei in care a fost fatat.

Orar ioc, chef ioc, bani ioc.

Si uite-asa s-a mai dus o vara plina cu de toate. Vai, abia astept sa vina vacanta de vara. :))

4 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Iti doresc sa poti sa ii ignori pe toti, ca oricum de schimbat n-o sa prea poti sa schimbi nimic. :)

puisorul cufurit spunea...

Pai oricum ma manifest mai mult pe blog, doar n-o sa ma iau la harta cu toti tiganii (vai, fac discriminari!!!) si ratatii peste care dau. De nesimtirea lor nu mai pot eu sa dorm noaptea. Oricum, ideea e ca exista, si ne lovim de ei.

Lyna spunea...

da-i draqu de tigani .. ieri unu' opreste masina .. si imi propune sa-i fac un blow job .. si nu era tigan .. :)) .. nu stiu daca a fost nesimtire sau frustrare ..

puisorul cufurit spunea...

Cred ca frustrare, vai de capul lui, saracul... Eu n-as vrea sa fiu in locul lui.