sâmbătă, 13 octombrie 2007

Cum se fugaresc musafirii nepoftiti

Din cand in cand, in umila mea locuinta isi face aparitia un musafir nepoftit, prin nemarginita marinimie a sustinatorului meu legal, peste autoritatea caruia nu pot sa trec din motive financiare. Dar sustinatorul meu legal nu este tot timpul acasa, ba chiar as putea afirma, fara teama de-a gresi, ca nu este mai niciodata acasa. Asa ca musafirul ramane la discretia mea.

Ma intorc noaptea trecuta, pe la orele doua, din minunata Regie, si intru in apartament. Insotit sau nu de vreun prieten, asta nu importa. In creierul meu imbibat de bere se naste ideea ca dormitorul este locuit de cineva care mai bine s-ar duce la dracu.

Prin urmare, dupa injurii la adresa tuturor femeilor mai mult sau mai putin intretinute de barbati, s-a nascut acel concert de chitara care cred ca a trezit tot blocul si care va ramane in memoria si analele palierului: "Atunci cand ma trezesc dimineata,/ Sa n-o dau afara???/ In suturi!/ Afara! Afara-n zapada!/ Afara goala!/ Afara-n strada!/ Iesi fa afara, e casa meaaaaaaaaaaaaaaa!/ E casa meaaaaaa..." (Tapinarii)

Dimineata m-a privit cu respect. Iar la amiaza a plecat. Nu stiu sigur insa daca de unde a venit.

2 comentarii:

miclowan spunea...

super piesa, mesajul merge la suflet,
e de cantat in noaptea nuntii de mire

Lyna spunea...

:))) .. Doamne ..oare s-o fi simtit tipa si d-aia a plecat ? :)) ..