miercuri, 24 octombrie 2007

Care si cum?

Eu sunt un om care lucreaza. Non stop si moka, in regim de voluntariat. La interfon, caci toti ratacitii care raman pe dinafara si n-au cheie ca sa intre-n bloc, sau pur si simplu nu locuiesc aici si vor sa faca o vizita cuiva ce sta intr-un apartament cu un numar de interfon invaluit intr-o ceata enigmatica, suna la mine.

Azi am patit, bineinteles, la fel. Ma duc, apas butonasul de vorbire, intreb raspicat “Care si cum?”. Omuletul in mod sigur nu se astepta la vreo intrebare, cu atat mai putin la una atat de “combativa”, si balbaiala isi face aparitia, “Aaaaa… Aaaaa… Am vrut sa sun la Georgescu la apartamentul 3, aaa… E posibil sa fi sunat gresit… A…”, “Nu conteaza, eu oricum iti dau drumul, hai intra!”, “Multum…” chhhhhhh…

Oare o sa mai incerce la mine?

3 comentarii:

Lyna spunea...

Dumnezeule mare :| toata lumea suna la mine la interfon .. si sunt destui si totusi ma gandesc ca n-a dat strechea in ei .. chiar toti sa sune la mine .. si ma gandesc daca ar suna la toti vecinii mei cati oameni suna la mine .. :| cati tipi de la mica publicitate exista sau vecini care si-au uitat interfonu' :)) .

meplusmyself spunea...

Cu siguranta va mai suna, dar nu va mai fi tot el :)

silvia spunea...

d-aia de trei ani de cand stau eu unde stau mi-a fost lene sa conectez interfonul :D