vineri, 19 octombrie 2007

Articol imprastiat

Ca si mintea mea dupa niste tuica naturala. E greu sa-ti aduni gandurile cand gradele circula libere si nestingherite prin creier, vai, da' sa stiti ca rau nu e, desi tot nu-i inteleg pe depresivii care-si gasesc alinarea in alcool, de ce in alcool, totusi mahmureala nu e de o mie de ori mai rea decat nemahmureala? Ba e, decat sa fiu mahmur, ma opresc la un pahar, mai mult nu-mi trebuie, si chiar si-asa nu mai pot emite teorii filosofice cu care sa-mi impresionez adeptii, adica paianjenii de prin colturi, n-am ascultat-o pe mama si nu le-am distrus panza.

In fine, ideea de structura si-a cam pierdut din sens, nu mai e nevoie de nici o structura, amestec si eu propozitiile a la Saramago, ce tampit sunt, ala e un geniu si eu ma mai scobesc in nas cand nu ma vede nimeni, hai sa fim seriosi. Si in "destructura" structurata pe lipsa de structura voi vorbi despre faptul ca am asteptat un 105 sau un 635 de mi-a venit acru-n gura si cam atat, ele n-au venit, a venit, dupa cum am spus, doar acrul, si dupa ce si acrul s-a sfarsit, a venit si un 105, "La ataaaaaaac!", striga un coleg, si parca am lua cu asalt reduta Grivita, mare imbulzeala si vociferari, lupte corp la corp si al dracului soldati ca am si reusit, ne-am gresit epoca sau poporul caci puteam deveni cu usurinta eroi.

RATB nu este doar Regia Autonoma de Transporturi Bucuresti (de la asta vine RATB?), ci este o institutie, este o adevarata filosofie de viata, un adevarat test de supravietuire, un loc unde instinctele masculine si cele feminine, stocate in arsenalul nostru genetic de sute de mii de ani, se manifesta cu plenitudine. Daca, in vremuri preistorice, barbatul ducea o apriga lupta pentru supravietuire mergand la vanatoare, unde isi exersa fixitatea si patrunderea privirii lui feroce, rabdarea si precizia, in zilele noastre testul consta din utilizarea mijloacelor de transport ale RATB. Precizia se manifesta atunci cand, vrand sa patrunzi in mastodont, pui varful piciorului pe prima treapta, avand totodata grija sa nu murdaresti pe picioruse scumpetea care se urca de la Drept. "Arhetipul fixitatii" este reantrenat atunci cand privesti pe Splai dupa vreun 601, ia uite-l, e la mama dracu', da' macar vine, am o certitudine ca pana diseara tot ajung eu acasa, rabdarea e de la sine inteles cum se manifesta, iar vanatoarea dupa vreun loc isi are ratiunile ei bine cladite si cu schelet metalic... Femeile au si ele ocazia sa-si largeasca privirea periferica si sa sporovaiasca cu sau fara rost (de obicei fara).

Bun, si ajuns la Grozavesti, am mai stat o jumatate de ora asteptand un 601, caci traficul e o tampenie. Chiar azi discutam cu cineva despre pistele de biciclisti care-s facute pe trotuar si ocupa, pe alocuri, cel putin doua treimi din el, bine frate, sa zicem ca e nevoie de piste pentru biciclisti, asa au europenii, ei sunt civilizati, e bine sa fim si noi, dar pe tot trotuarul??? Pai si noi, pietonii? Singurul loc nu prea aglomerat era trotuarul, bineinteles atunci cand lipseau masinile, acum nici pe trotuar nu mai poti sa mergi normal. Dar e bine sa avem piste pentru biciclisti, verdele ala imi da o senzatie aparte de confort psihic, mai mare dragul sa merg pe linia galbena ce-l margineste, nici sa nu blochez traseul "biciclist", dar nici sa nu zic ca m-am conformat regulilor impuse de societate...

Cam atat cu lipsa de structura, ceva mai structurat las pe maine, unde ne grabim asa? Bai fratilor, mai calm oleaca, hai sa fim seriosi, de dus tot acolo ne ducem, "Six Feet Under"... Nu, nu-s pesimist, sunt optimist, scapam naibii de RATB.

2 comentarii:

Lyna spunea...

:))) .. Doamne bine ca mai crede cineva ca ratb-u' nu e doar ratb :)) .. da el este o institutie !! .. well .. nush daca poate ceva sa bata 133-u'. o data am stat o juma de ora in statie .. nimic . ma decid s-o ard pe jos vreo 5 statii pana la liceu .. ok .. niciun 133 still pe partea mea .. dar paan la liceu pe partea cealalta am numarat .. 10 !! . sau faptul ca abia la a 4-a statie de mers de jos m-a ajuns din spate un 133 :> ? .. oricum :)) .. cand urci in 133 .. e bine sa pui un psiholog inauntru ar avea ce face :)) .. ar studia psihicul bolnav al calatorului cu ratb-u' .. ah si benzile alea degeaba exista pt ca nu le respecta nimeni .

Lyna spunea...

ah da si ratb-u' e unu' din subiectele mele preferate de discutie :-" ..