luni, 22 octombrie 2007

Absente motivate

Mda. Am revenit.

Intr-un moment mai putin placut pentru mine, noul Dumnezeu al multor obsedati mi-a jucat o festa si a disparut, este vorba, dupa cum ati ghicit, despre internet. Baietii aia de la C-Zone au un stil aparte de a-si face meseria si de a se ocupa de utilizatori, dar in mod sigur mai exista o multitudine de alte variabile care pot influenta bulirea netului; nu e cel mai placut lucru sa fii in mijlocul unor conversatii placute si/sau interesante si deodata sa realizezi ca vorbesti in gol.

Chhh… Chhh… Baza… Nimic, netul e mort, odihneasca-se-n pace, si stau si ma intreb, daca acum se intampla atat de des caderi de internet, pane de curent si alte bazaconii, ce-am face daca ar fi razboi? Ce intrebare tampita, desi nu chiar atat de tampita pentru mine, care am visat intr-o noapte c-a izbucnit razboiul dintre noi si Ucraina, aveam o senzatie extrem de ciudata…

Imi pare rau pentru cei care s-au intors pe blog sa vada daca am postat ceva nou si au ramas dezamagiti, dezamagit sunt si eu, e a mia oara cand astia de la internet se interpun in treburile mele, si ma intreb de ce naiba ne mai iau toti banii de pe abonament cand, in mod foarte clar si evident, exista zile din luna in care noi nu dispunem de serviciile lor. DAR, daca intarzii plata abonamentului cu o ora, te deconecteaza automat din program, vrei sa intri si nu poti, rau-platnic ce esti, client neserios!!!

Bine ca sunteti voi seriosi, nesimtitilor, acum e sambata seara, scriu articolul asta in word ca sa-i dau copy-paste ulterior. Da, e sambata seara, nu lucrati, maine e duminica, cum sa lucrati voi duminica, duminica e duminica, e zi sfanta, cand a creat lumea Dumnezeu s-a odihnit in ziua a saptea de-i zice duminica, asa faceti si voi ca sunteti osteniti dupa atata creatie. Creati nervi clientilor, tontilor si tolomacilor.

Si nu e vorba doar de baietii de la C-Zone, de belea sunt si aia de la RDS si din orice alta retea din tara asta pe nume Romania.

Niciun comentariu: