joi, 20 septembrie 2007

Ucigasii

Am citit pe blogul lui Hellene cum niste criminali au omorat o pisica jucand fotbal cu ea.

Nu stiu ce mare chestie pot eu sa scriu aici pe blog, pentru ca orice comentariu mi se pare de prisos.

Oare cu ce i-o fi deranjat pisica pe criminalii aia? Oare cum si-au facut datoria de parinti oamenii care i-au fatat pe avortatii aia si le-au facut educatie? Bai alcoolicilor anonimi, pe unde pastele mamii voastre umblati cand aveati tancii mici si cresteau niste criminali sub ochii vostri?

Dar ce rost are sa ma enervez? Oamenii sunt cele mai teribile animale de pe planeta asta a durerii si-a crimei. Sunt cei mai teribili criminali. Ei, asa-zisii oameni, asa-zisele fiinte superioare, sunt in stare sa ucida in mii de feluri, fara a avea pretentia ca si-au epuizat toata gama de metode. Sunt in stare sa ucida din placere, din plictiseala, din razbunare, din mii de motive care n-au nimic de-a face cu hrana sau perpetuarea speciei. Nu-i mai incape pamantul.

Mai nou, nu mai au loc de-o pisica. Pe ei si pe pisica aia nu i-a mai incaput planeta, orasul, strada. Ori ei, ori ea, trebuiau sa moara. Si-a murit ea. S-au crezut Ronaldinho si-au ucis-o, jucand fotbal cu ea. Bravos, criminalilor, sa fiti mandrii de voi. Ati savarsit, intr-adevar, un lucru maret.

3 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Mi-a placut foarte mult commentul pe care l-ai lasat la postul meu si iti multumesc pentru ca ai scris si tu despre imbecilii aia. Daca si-au dorit 15 minute de faima, iata ca au primit mai multe. Desi nu m-as putea mandri in veci cu asa ceva. Nu cred ca as putea nimeri pedeapsa corecta pentru astia doi, cred ca i-as supune tuturor chinurilor din Evul Mediu... Nu credeam ca o sa zic vreodata asta, dar pentru ei as reinvia Inchizitia.

Ataraxis spunea...

Se omoara si copii si nu se face mare lucru. Vorba cuiva "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!"

Lyna spunea...

azi mi-a zis meditatoarea de cazu' asta m-a lasat fara cuvinte .. eu cred ca din pura prostie poti face asa ceva ... eu tot cred ca persoanele alea aveau probleme psihice :D ...