duminică, 16 septembrie 2007

Trubadurii

Am plecat cu o prietena la Iasi, cu treburi care constau, printre altele, si in cumpararea unei chitare, pe care mi-o doream de patru ani.

Da. Patru ani mi-au fost necesari pentru a achizitiona instrumentu'. Si nu din cauza faptului ca nu mi-ar fi trecut bani prin mana in tot acest timp.

Ei bine, plimbandu-ma prin Iasi, cu prietena despre care am pomenit mai sus, indreptandu-ne spre domnul Vitalie, vanzatorul foarte amabil de instrumente muzicale, care isi are magazinul undeva in spatele Casei Modei de pe Stefan cel Mare (pentru doritori), ma apuc eu si-o intreb asa, tam-nesam, de ce nu-si cumpara si ea chitara, ca e un lucru bun la casa, sa se gandeasca la copiii ei [ :)))) ], are bani la ea pe care oricum o sa-i cheltuie etc.

Ajungem la d-l Vitalie, imi cumpar eu chitara, ea cere numere de telefon a unor profi de chitara din Iasi si la urma numa ce-o aud adresandu-i-se vanzatorului: "Da-ti-mi si-o chitara!".

D-lui Vitalie nu-i vine sa creada, se uita cu ochii mari. "Da-ti-mi si-o chitara!". El gangureste ceva, eu ii spun ca d-ra vrea si ea o chitara, el intreaba daca inca una, noi zicem da, si Andreea, una dintre cele mai spontane fete pe care le cunosc, a facut in cinci minute un lucru pentru care eu am avut nevoie de patru ani sa-l fac. Patru ani in care am visat incontinuu ca voi avea si eu o chitara la care sa incerc sa-l cant.

Gabi, imi cer scuze ca mi-am varat coada si ti-am indemnat surioara la cheltuieli. :P Dar sigur ii intelegi tu pe oamenii "cu poezie-n suflet".

P.S.: Nu uita de sticluta cu apa de Niagara. :D

4 comentarii:

miclowan spunea...

sper sa ajung acolo...daca nu niste apa de la o cismea din New York

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Wow, bine ar fi sa stie deja sa cante. Sa le folositi cu placere, si data viitoare cand mai vrei ceva, ia-ti cand iti vine ideea, ca altfel... mai dureaza patru ani. :P

puisorul cufurit spunea...

Sa stii ca asa o sa fac, ca altfel e prea de tot... :))

Anonim spunea...

bravo man in sfarsit ti-ai lua chitatra,mai stii ce jimi hendrix zace in tine,multa bafta la repetitii dar sase la vecini
again me The ETZC