vineri, 28 septembrie 2007

Pasari si... alte zburatoare

In ultimul articol pe care-l scriu din dulcea Bucovina, inainte de a-mi lua zborul spre tarile calde si de rahat, va voi povesti cum stateam pe-o banca si, pe langa mine, a trecut un biciclist in zbor, calare pe bicicleta sa. Caci la noi in Radauti se pare ca biciclistii zboara, descriind in aer cate si mai cate figurine fanteziste.

Nezarindu-i aripile, imaginatia mi-a luat-o razna si, prin fata ochilor, mi s-au perindat o canoe fara canotori virand la stanga de pe Unirii pe Stefan, dand prioritate unui buldozer cu 6 viteze, o pisica zburand cu gherutele si oprindu-se o clipa sa-mi ceara, miorlaind, putina ciocolata, un grifon latrand la calatori, si masinile mergand toate cu spatele; toate cuvintele erau rostite de la coada la cap, femeile aveau vocea baritonala iar baietii aveau o voce de pisica scalciata intre vagoane, eu am imbatranit brusc iar mama isi impletea coditele si mergea la scoala, tata ma loveste c-o minge de fotbal american si vine spasit sa-l iert de teama sa nu-l pocnesc, iar buzunarele mi s-au umplut de bani.

Mai vreti? Urmand aceeasi logica, am invatat brusc sa cant si la chitara, Basescu a inceput sa-si faca datoria, Frunza nu mai e primar in Radauti, sfarsindu-se aceasta "toamna a patriarhului" radautean, brusc am devenit destept si cu priza la femei, aveam BMW-ul meu care ma astepta sa-l conduc cu spatele, iar harta lumii nu mai includea SUA, Israelul, Rusia si Ungaria.

La revedere, Bucovina! La revedere, dragi utilizatori de net care pierdeti timpul citind bazaconiile unui om cu inceput de schizofrenie, ne reauzim din Babilon!...

2 comentarii:

Lulu. spunea...

imaginaţie bolnavă ce-ai şi tu, puişor zburătăcit. da' noi tot te iubim :)

puisorul cufurit spunea...

Multumesc. :) Si eu imi iubesc cititorii, mai ales ca-mi permit, sunt mai putini decat o familie numeroasa. :))