luni, 3 septembrie 2007

OTV, penibil din nou

Intr-o seara butonam si eu telecomanda in cautarea vreunei emisiuni care sa nu-mi dea senzatia ca pierd vremea sau ca sunt prostit pe fata de niste baieti care castiga bani grei din prostia mea, ca stau si ma uit la ei.

Si-am nimerit pe OTV, din pura greseala. Priviti fotografia de mai jos, si mai ales la titlul/stirea de baza/laitmotivul/tema emisiunii sau cum s-o fi numind bazaconia din partea de sus a ecranului.



"D.D. In Direct" voia cumva sa ma impresioneze? Sa-mi vibreze vreo coarda a inimii? Sa-mi scurga o lacrima?

Mare e gradina Domnului si mereu ii muta gardul...

2 comentarii:

Lyna spunea...

si am inteles ca diaconescu are vreo 4 masini .. isi scoate omu' banii cu frustrarea celor care vin la emisiune si cu .. ... celor care se uita ( nu-mi dau seama exact cum se numeste sentimentul celor care se uita .. posibil plictiseala .. ) .

Mircea spunea...

Muahahaha :))

Cel mai tare si senzational post TV din Romania :)))