marți, 25 septembrie 2007

O, da!

Am prins din nou o gura foarte mica de net, cat sa apuc sa scriu si eu vreo doua vorbe pe blogul asta si sa-mi cer scuze unor oameni pentru faptul ca am cam disparut din peisaj ca magaru-n ceata.

De exemplu, profit de cele cateva minute sa va prezint o fotografie facuta in Radauti, unde exista cel putin doua magazine de haine second-hand care se numesc, ATENTIE! "Visul imaginatiei".



Abia astept sa intru in magazinul de incaltaminte pe nume "Mersul pasului" sau "Fuga alergarii", in magazinul de mancare pentru pisici pe nume "Schieunatul mieunatului" sau in sexshopul "Sexul penisului". Sorry.

4 comentarii:

Lyna spunea...

e genial =)))

miclowan spunea...

din nefericire e vorba de un brand national, l-am întâlnit şi în alte oraşe din ţară, şi nici eu nu l-am înţeles

Teo-Hlife spunea...

Daca retin bine firma e din Hunedoara. Au si scoala de zbor si numele lor se trage de la asta.

puisorul cufurit spunea...

Mersi, chiar ma intrebam de unde dracu' se trage animala aia de denumire...