sâmbătă, 22 septembrie 2007

Intrebare

De ce si-or pierde "haterii" timpul "rasfoind" bloguri? Nu mai bine s-ar duce ei sa se joace cu putulica-n nisip?

Mai "zoco", frumuselule, ti-as fi postat comentariul tau care se vrea atat de bine argumentat, daca nu ma faceai, in repetate randuri, dobitoc. Probabil ca, atunci cand scriai, monitorul iti reflecta propria imagine. Suferi cumva de coprolalie? Sa stii ca exista oameni la Socola in Iasi sau la "spitalu' noua" in Bucuresti care te-ar putea ajuta.

N-am de gand sa rescriu vreun articol postat pe blogul asta acum ceva timp, ca sa le dovedesc unor nefericiti si neregasiti cu psihicul in pioneze precum calendarul bunicii, ca nu privesc de sus Moldova, ca nu ma consider ca facand parte dintr-o rasa superioara, si ca am afirmat doar ca Bucovina nu e totuna cu Moldova.

Puisor, mai pune tu mana pe-o carte de istorie si rezolva cu frustrarile inainte sa mai intri pe bloguri. Iar pentru cultura ta generala care-ti cam lipseste, sa stii ca sintagma de "limbaj civilizat" atunci cand te adresezi cuiva isi are si ea rostul si semnificatia ei.

Hai, ca deja mi-am pierdut prea mult timp cu un zero absolut. Dar mesajul e valabil si pentru altii care posteaza comentarii rautacioase si gratuite nu doar pe blogul asta, ci si pe alte bloguri si forumuri si imput atmosfera cu limbajul lor de haimanale.

P.S.: Vorba lui Ciutacu, sunt "pe mosia mea" si n-am de gand sa postez niciodata un comentariu in care sunt injurat eu sau vreo alta persoana prin intermediul acestui blog. Ca sa stiti.

4 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Good for you. Si eu o sa sterg (daca vor aparea) commenturile rautacioase. Desi am avut si eu vreo 3, am vrut sa le dau replica si in cazul in care reapareau (n-au mai aparut) le stergeam pe toate.

Darie Ionut Alin spunea...

Salut Andu ! Ionut la butoane ! Am sa te rog sa mai postezi si pe Blogu lu AiD....Cu respect

Lulu. spunea...

mdeah. şi eu m-am săturat de căcatul de pe bloguri.

miclowan spunea...

am respins şi eu comenturile tendenţioase...oamenii ăştia nu au ce face?