marți, 11 septembrie 2007

Hotii din Vaslui si cei sapte pitici

Imi povesteste un prieten o intamplare, pe care nu stiu de unde a aflat-o.

Si care suna cam asa.

Au fost odata ca niciodata, ca daca n-ar fi, nu s-ar povesti, doi hoti de undeva din judetul Vaslui. Care, in saracia lor de locuitori ai polului saraciei Uniunii Europene, au ravnit la bunurile altuia, constand dintr-o minunata colectie de pitici de gradina, de parca altceva nici nu se gasea de furat de la casa unui mare bogatas cum era victima.

Si si-au spus ei ca nu se face sa sari gardul in gradina, ca poti isca zgomote si risti sa fii prins. Asa ca au elaborat o alta strategie, si s-au apucat sa sape un tunel. Un tunel pe sub gard.

Si daca, sarind gardul, n-ar fi facut totusi un zgomot prea mare, l-au facut insa cu sapatul tunelului si au fost prinsi de politisti. Care, ulterior, au povestit proprietarului infractiunea la care era cat pe ce sa-i cada victima.

Deznodamantul e urmatorul: proprietarul refuza sa depuna vreo plangere si promite sa dea hotilor toti piticii din gradina sa, singura conditie fiind aceea de a-i vedea si de a-i cunoaste si el, personal, pe idiotii care n-au vrut sa sara gardul la furat, ci mai mult, s-au apucat sa sape un tunel pe sub gard, cand puteau foarte frumos sa intre in gradina prin partea laterala, acolo unde gardul era inexistent. Ca sa fure, ce? Piticii de gradina.

Aceasta e mica mea povestire, si cum am auzit-o, asa v-am relatat-o si voua. Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea uite-asa.

3 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Ca in filmele cu prosti sau in bancurile seci. ;))

Lyna spunea...

hai frate =)))))

puisorul cufurit spunea...

Pai, cand au aparut filmele cu prosti, de unde crezi ca s-au inpirat? Nu din realitate? Si oricum, viata bate filmul in orice capitol. :))