joi, 20 septembrie 2007

Experimentul...

...a esuat. Nu numai ca numarul de vizitatori unici pe zi nu a crescut, dar a si scazut dramatic. Nu ca inainte ar fi fost un trafic infernal. Vai de capul meu si-al blogului meu.

Asa cum Badea spunea odata ca "mama, mamaie si cei doi vecini" ai lui ii fac audienta, asa zic si eu ca traficul mi-l face prietena si cei cativa prieteni ai mei pasionati de bloguri, plus alti trei sau patru bloggeri. In rest, mai nimereste cate un amarastean pe blogul cufuritului, se cufureste si muta pe ceva mai interesant, unde poate gasi o tata, niste buci sau mai stiu eu ce. Nici nu-l condamn.

Ce lucruri interesante ar putea gasi cineva pe blogul asta? Nici unul! Este un blog unde un baietas frustrat si cu o karma incarcata se descarca in scris, baietas care are cu atat mai multa inspiratie, cu cat se izbeste de mai multi nesimtiti. Caci daca nu ar exista nesimtitii, el n-ar putea sa lege nici doua vorbe.

A! Sa nu credeti ca sunt un copilas cu probleme de adaptare si care evita oamenii, in revolta si razboiul lui cu societatea. Ba chiar sunt un puisor cufurit care rade al dracului de mult si care se simte bine in lume si in propria piele. Eu iubesc lumea, iubesc oamenii, ma iubesc pe mine si viata cu atat mai mult. Ca sa stiti. Daca va intereseaza, daca nu, uitati si n-o sa mai stiti. ;)

2 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Nu trebuie sa disperi din cauza asta. Mai am si eu momente de depresie cand vad ca n-am commenturi la blog si cand ma uit pe statistici, vad ca totusi au intrat 100 (in medie) de cetitori care ba ies la fel de repede cum au intrat, ba mai stau cateva minute in plus... Si ca solutie pentru mai mult trafic iti recomand sa citesti mai multe bloguri si cat mai deverse, sa lasi comment si lumea vine... Asa cred ca e cel mai ok. Nu te poti baza pe prieteni, ca multi te mint ca au citit si nu e asa. Eu am patit-o. Nu multora li se apre interesant ce scriem noi zilnic sau periodic. Keep the good work coming! ;)

anti-lolita spunea...

te contrazic!