luni, 3 septembrie 2007

Democratie, amin!

Inca un mic articol referitor, mai mult sau mai putin, la "cele sfinte".

Ma aflam impreuna cu niste prieteni la Chilia lui Daniil Sihastrul din Putna. Chilie in care am gasit stand un calugar care vindea iconite. Pentru a ajunge la chilie, trebuie sa urci o mica scara din lemn, care era, la un moment dat, nitel zgaltaita de niste turisti (acel gen de bucuresteni plini de sine care n-au stare cand scot capul in lume).

Calugarul se zbarleste tot si iese sa le tina morala, "n-aveti de lucru", "nu va e rusine", "respect" etc.

Un bucurestean se zbarleste si el, "Da' ce, nu-i democratie?" (ar trebui sa-i explice careva simpaticului "capitalist" ca "democratie" nu e sinonim cu "prostie", "magarie" sau "badaranie").

Dar calugarul nu se lasa nici el mai prejos si loveste crancen c-o replica pe masura: "Democratie pentru prosti!"

O, daaa... Cin' se-aseamana se-aduna, intr-un fel sau altul...

3 comentarii:

Lyna spunea...

8-| .. Doamne ce oameni prosti ... da sunt bucuresteanca .. slava Domnului nu ma port asa .. cred ca m-as impusca singura . .. eu credeamc a am fost al aceasta chilie .. anu' tercut .. la o manastire de pe langa Calimanesti .. se pare ca am confundat-o .. desi tin minte ca scria in piatra ca e chilia lu' Daniil Sihastrul .... cine-o sti ? ..

Lulu. spunea...

da, imi zicea cineva odata ca nesimtirea din bucuresti se multiplica cu numarul de kilometri pana la orasul respectiv si se obtine gradul den esimtire din acel oras.

si crede-ma nesimitirea din bucuresti nu e deloc imbucuratoare :)

Cabron spunea...

asta da preot=))