joi, 6 septembrie 2007

Cleopatra moarte n-are

Ma pune dracul sa butonez din nou telecomanda, nutrind speranta ca voi da, totusi, peste ceva interesant de urmarit.

Si nimeresc pe-un post de televiziune (nu mai tin minte care) unde am putut urmari o minunata reclama la un celebru (si nu neaparat bun) sampon. Care le recomanda femeilor sa-l foloseasca, daca vor sa aiba parul frumos, lung si drept ca al Cleopatrei.

Ma intrebam care Cleopatra? Cleopatra Stratan? Stilista Cleopatra Micu?

Nu! Caci avea costumatie egipteana, iar pe fundal am zarit, parca, niste hieroglife. Era vorba Cleopatra Egiptului antic.

De unde stiu ei, desteptii de la copywrite, ca acea Cleopatra din Antichitate avea parul lung? Lung si drept? Si de unde stiu ei ca era stralucitor? Or fi lucind monedele egiptene cu chipul ei de prin muzee? Au descoperit arheologii vreo suvita? Sau vreo mostra din extraordinarul sampon in mormantul ei? O fi scriind pe sarcofag, in egipteana veche, despre produsul pe care-l folosea cand isi facea toaleta si-si ingrijea parul?

Dar eu, daca vreau sa am parul lung si rezistent ca al lui Robin Hood, cu ce sa ma spal? Dar daca vreau sa am parul scurt si cret ca al lui Caracalla, ce-mi recomanda expertii? Iar voi ce mi-ati recomanda, daca as vrea sa am un par ca al vestitului Saladin?...

4 comentarii:

miclowan spunea...

răbdare...atât îți cer...sunt sigur că minunatele produse ale școlii românești de marketing o să găsească soluții și la problemele tale :))

Lyna spunea...

eu staim ca . cleopatra n-avea parul lung ... maxim pana la umerii de lung .. ba chiar mai scurt .. :)) .. . desi am dat pe wikipedia .. si in toate imaginile de pe site e aratat drept o tipa cu paru' relativ lung .. .. that's odd ..

Anonim spunea...

ca sa nu mai zicem ca cercetatorii egiptologi au ajuns la conluzia ca egipenii nu se radeau in cap din cauza parazitilor si a caldurii foarte mari si decat mai marii tarii...barosanii..regii..purtau peruca..deci e foarte probabil ca modelul ales de ei..Cleopatra sa nu fi avut par deloc

puisorul cufurit spunea...

Gabi, mi-ai redat speranta pierduta... Sunt convins ca scoala romaneasca de marketing o sa gaseasca solutii la problemele mele. :)) Si da, Lyna, cred ca de pe wikipedia s-au inspirat. :)) Asa se fac in ziua de azi reclamele.