marți, 25 septembrie 2007

Aulin, frunza de pelin

Bai fratilor, traim in Romania. Poate din aceasta cauza, sau poate nu, am deseori dureri de cap care ma tin cate trei zile. De-am ajuns la neurolog intr-o buna dimineata, nitelus exasperat. Mi s-a spus ca am o chestie minora (am ratat ocazia sa dau niste suturi in fund unor oameni si sa scap pe motiv ca am "cu capul") si mi s-a recomandat Aulin.

Un medicament despre care am aflat zilele trecute dintr-un reportaj televizat ca este interzis in foarte multe tari din Europa, deoarece da nastere unor reactii adverse foarte NASPA si iti paradeste ficatul unu-doi. Din cauza acestui medicament AU MURIT OAMENI!!! Iar in Romania se vinde fara niciun stres. Fie din cauza ca doctorii sunt prost informati in privinta reactiilor adverse ale medicamentului, fie ca ii doare in cur.

Nasol, nu?

Ce sa mai scriu pe tema asta, oameni buni? Sa mai scriu despre faptul ca mergi la doctor sa-ti vindeci o chestie si te trezesti c-o alta? Ca te internezi in spital ca sa scapi de-o boala, si nici de boala nu scapi, dar mai si contactezi alte trei? Ca aceasta goana dupa profit, atat de caracteristica epocii noastre, a patruns pana si-n industria medicamentelor, acolo unde ar trebui sa se afle mai putin?

Mai dragilor, voi astia cocotati in fruntea ierarhiilor sociale, voi astia cu dureri cronice in cur, va dau o veste proasta: daca incercati sa ne omorati pe toti, scumpilor, n-o sa mai aveti nici pe cine conduce, si nici pe cine mulge de bani! Mai lasati si voi pe cativa dintre noi in viata! Caci nu pot exista oameni puternici fara a exista si oameni slabi (si nu morti!); astea doua nu merg decat unul langa altul.

Porcilor.

6 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

:-o Aulin ucide??? Nu iau demult, dar... bine ca mni-ai zis. Ma intorc spasita la Piafenul meu. E singurul care ma mai scapa de anumite dureri... Of...
De partea a doua nici nu ma leg... ca e intocmai cum zici. :(

Lyna spunea...

pai .. in principiu .. cui ii pasa de oameni ? ..

puisorul cufurit spunea...

Eu n-am murit inca de la Aulin. Cica e un medicament bun. Tare. Omoara tot. :)) Si microbei, si ficat, si tot. :)) Oricum, o sa-l evit pe viitor, si-asa am avut hepatita la 4 ani, n-am cel mai beton ficat din lume, nu trebuie sa-l mai si aulinizez pe deasupra. :))

miclowan spunea...

păi aşa e în România orice boală se tratează cu un pumn de pastile...nu contează, că boala ţi s-ar putea trata cu un simplu ceai negru...important e să iei cât mai multe pastile şi de culori cât mai diverse...

cristina spunea...

aulin nu este singurul medicament controversat......cunoscuta substanta numita metamizol care se gaseste in piafen si alcocalmin (adik in analgezice f ieftine).....este la fel de nociva....mda..ce sa zic...ne imbolnavim pe banii nostri....

iulia spunea...

Aulinul este miraculos. Dintr-o bucata de ficat sanatos,ca prin magie, te trezesti cu o un ficat ca un burete.
Aulin, Ketonal..pofta buna:)