duminică, 26 august 2007

Vanatoare

Am mers la vanatoare cu un prieten. Inarmati c-o pusca cu alice de 4,5.

Iubitorii de animale sa stea linistiti, manelistii au fost in afara oricarui pericol. Si patrupedele si zburatoarele la fel. Am impuscat crengute, mere in copaci aflati la distanta, si multe alte tinte mai mari sau mai mici, mobile sau imobile.

M-am tras si in poza, una alb-negru, sa le arat nepotilor mei, cand o sa imbatranesc, pe bunicul lor in vremurile de glorie, la "vanatoare de mistreti" (cica).

6 comentarii:

miclowan spunea...

omg scriem simultan blogg-uri doar ca pe a mele nu le citeste nimeni...inca vreo 3-4 blogg-uri si imi depasesc numarul de vizite

Lulu. spunea...

:))) hă hă hă. citez.

Darie Ionut Alin spunea...

Drakudemine a vrut sa-mi vada desktopul. Te invit si pe tine sa-l arati lumii.
http://aidphoto.blogspot.com/2007/09/tag-primit-de-la-drakudemine.html

Drakudemine spunea...

He He He, nice picture! Imi place, tre sa fac si eu una de asta! Mersi de idee!

Catalin spunea...

Parca recunosc locurile si pusca.....cumva bunicul domnului ofiter?

puisorul cufurit spunea...

Bineinteles ca e vorba de mandra pusca a mandrului bunic a mandrului ofiter. :D Cu care trage mandru mandea de cate ori calca mandru prin mandrul Vicov. :D