duminică, 26 august 2007

Traiesc!!!

Am ajuns in Bucovina de vreo saptamana, si abia acum am apucat sa intru un pic pe net si sa-mi fac datoria sfanta de blogger (incepator).

De cum am ajuns, m-am dovedit a fi un omulet avid dupa noutati, si uite asa am aflat ca, in lipsa mea, baietasii veniti "de la Italia", "de la Spania", "de la Anglia" si "de la Izdrael" fac accidente rutiere fara numar. Si ei cred ca daca au scos nasul din tarisoara lor, chiar sunt cineva. De parca s-au dus in Anglia la studiu la Oxford, nu la condus macarale (in cel mai bun caz), sau la dat la lopata.

A da la lopata nu e rusinos. Nicidecum. Dar daca unii dintre noi nu scoatem pieptul in fata ca facem o facultate, ei de ce-l scot ca dau la lopata?

Aaaa, ei au bani fara numar si eu am cu numar...

Stateam intr-o zi pe-o terasa vestita pe plan local, si numa ce mi se perinda prin fata ochilor un baietas, teapan de parca avea un par in fund, imbracat in alb complet (noul port taranesc), pantaloni trei sferturi, tricou si... o zgarda groasa de aur la gat! Cu un medalion atarnat de zgarda, mare cat gura unui pahar! Cica de aur! Si atat de plin de sine, de-am ramas interzis!!!

Oare baietasul ala chiar impresioneaza pe cineva???

Din pacate, da. Mi-e rau la ficat cand ma gandesc la asta.

P.S.: Mi se pare interesant: un popa e la dezalcolizare! =)))))))))

Un comentariu:

Lyna spunea...

:)) mirifica lume de la tzara .. mai tii minte preotul care exorciza ? bunica mea chiar se ducea la el .. satul respectiv "tanacu" era un fel de vatican in vecinatati ..