joi, 16 august 2007

Tara beton cu stalpii de lemn

Este vorba despre stalpi. De beton si de lemn. Din Romania si din SUA, superputearea mondiala militara si ECONOMICA.

Nu-mi aduc aminte cu exactitate cand am vazut ultima oara in Romania un stalp de lemn. Cred ca eram undeva pe la tara pe la bunici, un sat destul de sarac din judetul Buzau. Si imi mai amintesc de vreo doi stalpi de lemn dintr-o alta comuna pe care o frecventez de multe ori prin vacante, stalpi care duc firele telefonice catre casele din afara satului, la un km de granita cu Ucraina.

Si cam atat, poate din cauza ca nu-s eu prea umblat. Caci observ ca cei care umbla mai mult, dau peste mult mai multi stalpi din lemn. Chiar si in SUA, in Cherry Hill sau Marlton. Si chiar prin alte orase, la 15 min de celebrul Philadelphia.

Am atasat si o fotografie, facuta de un prieten la fata locului.


2 comentarii:

mariusnicolescu spunea...

Asta era marea problema, stalpii de lemn. Asta demonstreaza faptul ca Romania e superioara americii, nu? Stalpii de lemn... Ce gandire, fraate

andu spunea...

Intr-adevar.