vineri, 17 august 2007

Suntem pierduti?

Probabil cunoasteti site-ul versuri.ro

Imi vine mie in minte o melodie foarte draguta, dupa parerea mea, si anume "N-am noroc", cantata de Anda Calugareanu.

Tastez adresa site-ului, scriu acolo "n-am noroc", Enter, si iata ce-mi gaseste.




Da' cu ce-am gresit, Doamne??? Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, pacatele mele... Cred ca am o karma extrem de incarcata...

Cred ca Romania in intregime are o karma extrem de incarcata (ca s-a sucit prin razboaie asa cum a avut ea chef si dupa cum a batut vantul), din moment ce acum e tara manelistilor si a manelelor...

Voi va imaginati ca manelistii aia ne consuma noua din resursele de tot felul? Ca domniile lor SE AFLA in PREZENT pe aceeasi planeta cu noi, si mai mult, in ACEEASI TARA? Mie ideea asta nu-mi da pace.

P.S.: Imi cer scuze pentru calitatea proasta a imaginii, dar mai clara de atat nici nu mi-o doream, tinand cont de ceea ce afiseaza.

Niciun comentariu: