duminică, 19 august 2007

Plec departe...

Si totusi nu chiar atat de departe, caci nu parasesc tara. Parasesc Bucurestiul.

O sa-mi fie un dor teribil de mamicile din fata blocului. De manelistii din blocurile vecine.

O sa-mi fie dor de canicula, caci ma retrag in Bucovina pentru o luna jumate... Unde e multa racoare, multa padure, mult trai pe vatrai.

O sa-mi fie dor de jungla de beton, de aglomeratie, de tricouri rulate peste burta. De masini si ambuteiaje.

De Motoare si de Piranha. De Cismigiu si Herastrau. De Lacul Morii...

O sa-mi lipseasca 601 si 41. O sa ma simt iar departe de Rapid. De plimbarile cu barca. De biroul meu, de jocul meu pe calculator. De cersetori de Bucuresti, de contraste si asemanari, de antiteze si similitudini. De claxoane. De hipermarketuri. De derby-uri repurtate cu ravna in strada.

DAR.

Ma asteapta Bucovina. Radautiul. Ma asteapta racoarea. Ploaia rece de vara. Clima inca sanatoasa. Prietenii. Berea rece. Ma asteapta Orso Bruno si Escape. Ma asteapta plimbarile prin oras, betiile, ma asteapta Putna sa-mi instalez cortul. Ma asteapta padurea sa dau la rate in ea.

Ma asteapta granita cu Ucraina, cu stalpul ei c-o placuta in varf, pe care scrie "Frontiera de stat. Trecere oprita!", ca sa urinez eu pe el a mia oara. Acolo nu trebuia sa fie vreo granita...

Ma asteapta mingea.

Ma asteapta tiganca cea cu celebra replica "Sa-ti traiasca frumusica!" (asta daca te vede cu vreo fata pe banca in parc), care nu stiu de ce mai insista, ar trebui sa ma stie deja, ca nu-i dau niciodata...

Ca scap de canicula, am mai spus???

Ma asteapta pusca de vanatoare a unui prieten. Personalul Putna - Suceava, cel mai romanesc tren dintre toate trenurile. Ma asteapta cartile. Alea de citit.

Ma asteapta Raraul, cu padurile lui. Mancarea buna facuta de mama. Ma asteapta prietenii dintr-o comuna de langa Radauti, cu focurile de tabara si cantecele la chitara. Cu "papusoiul" ciordit de la baba cu gradina fix langa lunca...

Ma asteapta bomba de rockeri, sa ma afum crunt. Sa-mi puta hainele a tutun o saptamana, dar unde pot sa ascult Rammstein si Metallica.

Ma asteapta linistea, traficul decongestionat ce niciodata n-a fost congestionat (desi incepe sa dea semne de congestionare).

Prieteni bucovineni, sosesc!!! Get ready!!! Aduc eu o sticla de Finlandia si doi litri de palinca naturala. Voi luati berea.

Asa... Si ca intr-un adevarat articol de "bye bye!", trebuie sa anunt ca nu voi avea net acasa la mine in aceasta perioada. Voi intra de la prieteni. Deci articolele mele vor fi mult mai rare. Voi reveni in forta din octombrie, pentru a-mi face datoria de blogger incepator. Cu noi articole despre absurditatile si normalitatile, tampeniile si minunatiile bucurestene.

Pana atunci, va voi plictisi cu absurditatile si normalitatile, tampeniile si minunatiile bucovinene.

Pe-un picior de plai,
Pe-o gura de rai,
M-am carat si hai,
La revedere!

4 comentarii:

smokingcoolcat spunea...

vacanta placuta! suna foarte frumos :)

Andreea spunea...

Have fun! Si adu-mi si mie intr-o punga aer de Bucovina. Mi-e dor de el. Mi-e dor de ea. De Bucovina. Nu am mai fost acolo de vreo 3 ani...

Anonim spunea...

vreau acasa

ecologie-umana spunea...

Daca o sa faci un tur de forta o sa fii si obosit. Stii de unde vine zicala "merg in concediu sa-mi incarc bateriile"? De la o alta zicala: "Esti terminat ca bateria de tractor primavara" :-))