miercuri, 15 august 2007

Lucruri care trebuie facute in viata...

Se spune din batrani ca nu esti OM daca n-ai sadit un pom, n-ai construit o casa si n-ai sapat o fantana. Altii au mai adaugat si faza cu salvatul unuia de la moarte. Observ ca despre copii nu prea se pomeneste nimic.

E, tocmai am aflat si al cincilea lucru ce trebuie facut intr-o viata pentru a te simti implinit, dupa ce am fost privit de sus, de foarte de sus, cu un simtamant de superioritate ce mi-a nascut mie unul de inferioritate, si asta pentru ca nu stiu... SA SAR COARDA!!!

"Tu n-ai vazut in filme boxerii aia care se antreneaza sarind coarda???" (argumentul suprem)

1. I-am vazut. Si???
2. Eu nu vreau sa devin boxer.
3. =))))))))))))))))))))))))

Un comentariu:

Anonim spunea...

mai era inca unul cu apararea tarii pe timp de razboi...mi-ai adus aminte de lectia aia frumoasa de prin clasa a treia...si aici la mii de km distanta mi-a dat o lacrima
P.S. plantat pom
acum caut sa fac un copil
salahoriatul intr-un apartament se ia in considerare la categoria casa?
am sarit coarda