sâmbătă, 18 august 2007

Cine e Simona Sensual???

Poate sa ma lamureasca si pe mine cineva cine naiba e Simona Sensual??? Nu de alta, dar ma tot izbesc, pe unde umblu, de numele asta.

Sensual e numele de familie? Oare cum ar fi sunat ca in loc de numele meu de familie, sa ma fi chemat Sensual?

Sensual Andrei! Prezent!

Aaaaaaaa, e numele ei de vedeta...

P.S.: Inainte sa apuc sa postez articolul, am aflat minunea: e fosta vedeta a rubricii "Vremea" din Libertatea! =)) Ce inseamna sa nu citesti minunatia aia de ziar... Vezi cate pierzi??? Nici nu va imaginati cat de minunat ma simt c-am intrat in rand cu lumea si stiu cine e Simona Sensual, care, i-auzi ia, vrea sa-si schimbe actul de identitate. "Ma gandesc sa-mi trec in buletin numele de "Sensual", care m-a facut celebra", zice diva, la un moment dat, pentru Libertatea.

P.S.2: O sa-mi dau singur canon pentru ca am savarsit incontestabila idiotenie de a cauta in arhivele ziarului Libertatea. E ca si cum as fi ascultat o manea.

Niciun comentariu: