sâmbătă, 18 august 2007

Certuri domestice

Exista o multime de tipuri de certuri. Intre doi prieteni, intre iubit si iubita, intre parinti si copii, intre frati, intre betivi, politicieni, cersetori, filosofice, de maidan, intelectuale s.a.m.d., fiecare cu specificul ei. Dar exista si cearta dintre sot si sotie, care are, la randul ei, o multitudine de subcategorii, si care mie mi se pare de departe cea mai picanta.

Va relatez un mic fragment din cearta "decibelica" a unor vecini. Sot si sotie. Cu "n" antecedente. La care am fost martor auditiv, pe palier, pe cand doream sa intru in apartamentul in care locuiesc.

Ea: Shjkhfdsjgkljljgkjhgjkhgjgjhksdf!!! (sa mor daca intelegeam ceva, desi volumul era apreciabil)
El: Da-mi cheile... (calm, cu o voce flegmatica si imperturbabila, de ma ducea cu gandul la presupusa voce a lui Moromete)
Ea: Dhkljhjkfshgjkfhglksjkljklslfklsfjkfkhkfjklfjklhjkfs!!!
Cu toate eforturile mele, nu intelegeam ce dorea ea sa-i comunice.
El: Da-mi cheile, ti-am spus...
Acum e momentul in care inteleg ceva din spusele ei.
Ea: Dhfjhjkfdhkjhgdlkkfd ca la ora asta jjhkhfjkghjkhflkjds unde pleci acuma hjfdhjgfhfdjkhsjfhgkjhgdskjgskjkf toata noaptea hhhdkjhfkjjfdklfds si acuma pleci???
El: Hai, fa, da-te dreacu' d-acilea... (intonatie perfecta)
Ea: Eu??? Jjhjhfgsjjhfkjslkjsjkgf noaptea gfjhjkhdskjls umblii aiurea jkjfkjdflkkjsdflsdl curve???
El: Da-mi cheile...
Ea: Hbsdhkjhgkfjsl nu!!!
El: Da-te fa dreacu, da-mi cheile odata, nu ma fa!... (?)

Sa-l faca, ce? Cum? Aaaa... Sa-l faca sa ia atitudine...

Scena "radiofonica" m-a marcat dintr-un anumit punct de vedere si mi-a nascut in minte o intrebare: oare cate cuvinte pe minut reusea femeia sa rosteasca??? Voi va dati seama ca aproape nu intelegeam NIMIC, iar ea tinea un discurs interminabil??? Dovada c-am intrat in casa si am mai auzit-o inca vreo jumatate de ora, fara exagerare, vorbind (ma rog, tipand) in acelasi ritm...

O Doamne...

Un comentariu:

Lyna spunea...

cat de norocos esti sa ai vecini de genu' .