luni, 9 iulie 2007

Ne amestecam...

Data: era prin octombrie, cred.
Locatia: in fata intrarii principale in Magazinul Unirea.
Scopul sederii: aveam treaba.
Detalii: stateam cu fundul pe-o bordura si asteptam, chiar acolo langa intrarea principala. Aveam de stat vreo trei ore. In afara de o colega ce impartasea aceeasi soarta cu mine, singurele personaje pe care le puteam vedea constant pe langa noi in tot acest timp erau cersetorii.
Asezarea in pagina: in spatele nostru, tot pe bordura, o baba cersetoare. Langa ea, de cealalta parte, opusa noua, un tigan tinerel si trist, de meserie tot cersetor. Prin fata noastra, perindandu-se incontinuu cu o energie nemaivazuta, un stimat domn cu un copil in brate, avand aceeasi ocupatie cu ceilalti doi.
Socant: domnul respectabil si profund mizerabil (la propriu) de care tocmai am vorbit intra in discutie cu noi.
-Djkljfklkwkdflwkg?
-A?
-Sjfkjfjhjhkjdffkls pute hjkdjkl voua?
-A???
Se apropie un pas, si-si tinea copilul bebe in asa fel, incat imi dadea emotii c-o sa-l scape din brate. Il mai scapase o data de ciment.
-Voua nu va pute??? (de data asta ne vorbise raspicat).
-Ce sa ne puta???
-Baba aia de langa voi, voua nu va pute? Ca mie-mi pute de-aici... Si-apoi catre baba: "Mai spala-te maaaaaaaa..."
Efect interior: =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Incheiere: n-am putut sa nu-i admir finetea nasului stimabilului domn care, fie vorba intre noi, era un adevarat exemplu de mizerie, demn de fotografiat si de pus in scolile generale, la panou, la rubrica "Asa nu". Si totodata, am inceput sa-mi pun intrebari privitoare la ascutimea simtului meu olfactiv, caci... Desi stateam langa baba cu pricina, mie nu mi-a mirosit nimic...

Un comentariu:

Lyna spunea...

=))))))))))))))))))))))))))