duminică, 1 iulie 2007

Ma numesc Tupeu

M-am dus intr-o frumoasa zi de sfarsit de luna sa-mi platesc abonamentul la internet (acelasi internet despre care v-am mai povestit si cu alta ocazie). Si cum mai erau cateva ore pana la inchiderea casei, dupa care ar fi urmat deconectarile automate din program, in fata sediului C-zone din Crangasi era coada mare. Mare de tot. Serpuia frumusel afara din sediu, pana pe trotuar, unde cotea brusc la stanga si se pierdea in departari. M-am asezat la coada, ca un brav cetatean care-si respecta semenii, si-am inceput procesul de inaintare cu 1 m pe minut. Un pas. O privire in strada, un zambet ascuns (era unul in spatele meu cu nasul cat un varf de lance). Inca un pas. Prietenul care ma insotea era iritat din start, iar eu nu gaseam altceva de facut decat sa incerc sa extrag partea umoristica din situatie, activitate sinonima cu scoaterea apei din piatra seaca. Dar daca Moise a reusit, iar eu fiind fi'su (pentru necunoscatori, pe tata il cheama Moise), merita macar sa incerc.

Insa lovitura de gratie mi-a fost data nu peste mult timp, cand o duduita mititica, blonda si simpatica foc, s-a perindat pe langa noi leganandu-si solduletele ei fragede si s-a infipt cu un mega tupeu demn de Becali, drept in sediul in care nadajduiam cu totii, de ceva vreme, sa ne infingem la randul nostru. A trecut cam un minut, si am avut marea placere si consternare s-o observ cum se "extroduce" din mandra locatie atat de ravnita, fluturand in mana chitanta de plata si belind fasolea, umar la umar si cur la cur, cu o alta duduita care-o astepta in strada si care se bucura de zor de succesul celei dintai. In clipa aceea, misoginismul meu a luat avant si a atins cote nemaiintalnite de prin clasa a 4-a, de cand noi, baietii clasei, le-am declarat un razboi crunt si nemilos fetelor "paracioase".

In urma situatiei mai sus descrise si, bineinteles, a altora asemanatoare, am tras concluzia ca aristocratii zilelor noastre nu sunt doar politicienii, "militienii" si mai ales, oamenii cu bani. In aceasta categorie se mai pot incadra duduile cu curul bombat si pe jumatate afara din pantaloni, cu decolteu, de preferabil blonde si avand in dotare, pe langa alte "chestii", si o super/mega/ultra nesimtire care le permite sa razbata prin viata fara prea mari batai de cap, ci eventual de cur.

Niciun comentariu: