joi, 12 iulie 2007

De trei zile-ncoace...

... lumea s-a normalizat!!! Ma plimb pe strada, si nu mai intalnesc niciun nebun despre care sa pot scrie si eu ceva si sa postez pe blog. Nu-i mai sfideaza nimeni pe cetatenii care stau la coada sa-si plateasca taxele. Niciun manelist nu se mai manifesta in cartier la mine, ca sa-l fac eu vedeta si sa citeasca despre el cinci oameni acolo... Merg cu 601, si nu mai sta niciun nebun rascracarat pe doua scaune, murmurand injuraturi si autoscuipandu-se (nu v-am povestit inca despre asta???). Ma duc la magazin, iar vanzatoarele sunt o culme a politetii, iar cand nu au sa-mi dea doua mii, se uita in ochii mei si ma intreaba ce poftesc de banii aia, si nu ca inainte, cand imi impingeau, sec, eterna guma Orbit. Nu mai striga nimeni dupa mine sa ma tund (poate pentru ca m-am tuns), si nici nu mai aud mistouri in spatele meu (gen "Jur ma, jur, pe chelia lu' ala ca-i asa cum spun eu aicea!"). Nimic!!!

Nu-mi vine sa cred! Pana si vecinii mei au lasat-o mai moale cu reparatiile si nu mai bazaie toata ziua cu bormasina in peretele comun. Manelistii mei dragi nu si-au mai facut aparitia in ultima vreme, desi e drept ca si vecinele mele de la 2 au cam disparut din peisaj. In schimb, ma intalnesc pe strada si oriunde, din ce in ce mai des, cu mama lor. Simt ca imbatranesc...

Pana si mamicile si-au schimbat locul de sedere, nu mai stau sub balconul meu. De cand le-am turnat apa-n cap (din greseala, jur!!!), nu le-am mai vazut.

Prin urmare, nu mai am subiecte! Blogul meu o sa lancezeasca, cel putin o vreme, macar pana se anormalizeaza lumea din nou, ca sa-mi mai ofere mie motive de bascalie. N-o sa ma apuc acum sa-mi povestesc amintirile din copilarie, caci pentru asta mi-ar trebui un intreg blog, separat. Dar daca vreti sa va povestesc, totusi, cate ceva din minunata mea copilarie, va poftesc la o bere in oras. Pe banii vostri.

Si ca sa nu spuna careva ca am batut apa-n piua cu "articolul" asta, va recomand un blog bunisor, dupa parerea mea: http://www.visurat.ro/

Niciun comentariu: