joi, 28 iunie 2007

Planuri de viitor

De la o vreme, mi se cristalizeaza din ce in ce mai mult in creier ideea de a ma face tractorist. De mic copil, tractoristii au reprezentat pentru mine ideea de barbatie, de hotarare si abnegatie, ideea de sacrificiu pentru idealul suprem: recolta... Imi aduc aminte cu nostalgie cum, copil fiind, stateam pe marginea ogorului si le admiram felul de a fi, si cum, luand intr-o mana un bulgare de tarana, iar in cealalta mana o sticla cu ulei de motor, mi-am soptit intr-o buna zi cu vocea tremuranda: "voi fi si eu ca ei...". Eram constient de maretia momentului; stiam, in ciuda varstei atat de fragede, ca viata mea va apuca din clipa aceea pe un alt fagas. Mental.

Visul meu este sa am propriul meu tractor, un tractor in care sa ma sui si cu care sa ma duc in tarina, din cabina caruia sa scrutez orizontul cu ochi de cunoscator... Va ploua astazi?... Nu... Va fi vreme buna... Tricoul meu cu plasa ma va proteja de soarele arzator, care nu va avea nicio sansa sa ma arda uniform. Ca un brav tractorist ce voi fi, bratele si gatul imi vor fi bronzate, mainile mele vor fi mereu unse cu ulei de motor, iar salopeta mea cu bretele va fi mereu patata... Voi purta sosetele pana se vor lipi de tavan la cel mult a treia aruncare, si voi folosi cel mai fin parfum de bazar, menit sa inlocuiasca apa in demersul ei de a imprastia mirosul de transpiratie care n-ar trebui sa-i lipseasca nici unui barbat care se respecta... Voi invata sa desfac sticlele de bere cu dintii, caci un tractorist adevarat nu are voie sa depaseasca varsta de 40 de ani cu mai mult de 10 dinti in gura. E preferabil sa lipseasca maselele si macar un incisiv; tine de onoare. Voi fuma "Carpati" si voi scuipa de 3-5 ori pe minut. Cand voi iesi duminica prin sat, ma voi imbraca in alb de sus pana jos, in pantaloni de trening si maieu cu gaurele, iar in picioare voi purta pantofi. Voi avea parul scurt, cu traditionalul mot in frunte, gelat si intreptat amenintator spre Doamne-Doamne si voi incerca sa tin constant un ochi larg deschis si unul intredeschis, caci asta imi va conferi un aer distins, ce va fi completat de un lant gros spoit cu aur atarnand de gat si zornaind cu finete, si de un set de ghiuluiri de mare valoare, de care n-o sa ma despart nici in somn. Sotia ma va astepta acasa cuminte, cu masa pusa si cu mancarea calda, cu supa aburinda din care o sa sorb zgomotos, iar dupa ce voi servi masa, ma voi baga in asternut, descaltat in proportie de 50%... Ea va trebui obligatoriu sa-si manifeste apetitul sexual, iar alegerea de a petrece cateva clipe frumoase impreuna sa-mi apartina (un tractorist detine intotdeauna controlul). Strictul necesar, caci preludiul e pentru "fitosi". Barbatul este cel care trebuie sa se simta bine, doar femeia din coasta lui e facuta. Nu intra el primul in biserica?... Pai???

Acesta este visul meu, si voi munci din greu ca sa mi-l realizez. Cred cu tarie ca se va implini, ar fi prea crud sa nu fie asa...

Un comentariu:

Lyna spunea...

iti doresc succes :))) cui nu i-ar place o viata asa ? .