miercuri, 27 iunie 2007

Introducere...

Am in fata mea, pe biroul prafuit de student, o bere ieftina, din care sorb din cand in cand, cu o oarecare lehamite. Nici nu stiu de ce-o mai beau. Poate din cauza faptului ca am o gandire stereotipa, care-mi dicteaza ca daca sunt student, berea trebuie sa fie a doua "femeie" din viata mea. Si "femeie" fiind, nu ma astept sa fie sincera si rece. Nici nu e. Caldura de afara ma nauceste mai tare decat ar putea sa ma nauceasca vreodata fata de la pagina 5, de aceea m-am refugiat in camera mea, pe care nu as parasi-o nici daca de asta ar depinde plecarea lui Copos de la conducerea Rapidului. Exagerez :D .

Afara se aud zgomote de buldozer: se lucreaza. La fel se lucreaza si in apartamentul de langa, oamenii sunt pusi pe schimbari. Dar cum intotdeauna trebuie sa existe un echilibru, m-am hotarat sa dau o mana de ajutor in mentinerea acestuia pe palierul nostru, si am devenit, de ceva vreme, un adevarat campion la stat degeaba. Si nu stau degeaba ca un chinez din IDM, ci stau degeaba intr-un mod cu adevarat artistic. Chiar si un observator mai putin atent ar putea lesne sa bage de seama modul plin de finete in care "profesez"; si asta pe fondul unei sesiuni stresante a colegului meu de apartament. Dar de, echilibrul se afla in esenta tuturor lucrurilor.

Secera nu mai taie, ciocanul nu mai bate. Fierastraul se odihneste si el, alaturi de bormasina Bosch. Au trecut doisprezece ani de-atunci. A sosit vremea sa gust din el: somnul...

Un comentariu:

miclowan spunea...

subscriu...si ma alatur tie in dorinta de a sta degeaba...sper sa gasesc intelegere...scrii frumos...alti bloggeri(in speta eu)o sa dezvolte complexe.